مرحبــا بكــم فى المدونه العلمانيه

علمانيات ونفتخــر , احرار , مثقفات , اكثر تطلع , اكثر ذكاء

الجمعة، 18 نوفمبر 2011

عوره الحره والامه , لعرض الحقائق الخفـيه!!


لماذا تعرضون عوره الحره دون عوره الامه؟ اخائفون من كشف وابراز الحقائق ؟؟!
أعلنوا الحقيقه كامله ودعوا النساء تختار , لا تدلسوا الامور وتدلسوا التاريخ ..



سؤال يطرح نفسه:_ 
هل لو كان الحجاب فرض فلماذا لم يفرض على الجوارى المسلمات؟؟
من سيتحمل ذنب الجوارى المسلمات؟؟
هل عمر بن الخطاب كان يريد اشاعه الفتن والفواحش بين الرجال والنساء, لانه كان ينزع خمار الجوارى؟
لماذا لم ترتدى الجاريه الحسناء الحجاب؟
لماذا صلاه الجاريه المسلمه جائزه بدون خمار او حجاب؟


(( تشريع الحجاب ياساده كان للتميز الطبقى , وليس لكونه فرض )) وهذه الحقيقه المره التى بات تدليسها من جانب
مشايخنا الافاضل فى نهايه القران الماضى ..

سنعرض الحقيقه كامله :_

عوره الحــره

عوره الامــه

 

هناك 4 تعليقات:

  1. ان كنت مسلمه اسال الله لك الهدايه و التوبه وان كنت مشركه اساله لك الهدايه و التوبه وان كنت مملحده اساله ان يردك الى الصواب و الى الصراط المستقيم انا ماعرفكيش بس نفسى اطلب منك طلب غريب قوى غمضى عنيكى بليل و فكرى ياتري لو رسول الله كان عليش و شافنى كان هايقبلنى و لا كنت هاصطدم معاه كان هايحبنى ولت هايبغنى ياترى لو ربنا باصصلى فى اللحظه دى بالذات راض عنى ولا ايه وسؤال اخير اتبغى ان نكون كالحرائر ام كالاماه?

    ردحذف
  2. امثاللك مودينا فى دهية روحي ربنا يشلك انتى والى زيك

    ردحذف
  3. روحي كل الى متفقين معاكي مسايحة زيك لانك استحالة تكوني بنادمة زينا يا كلبة يا زبالة يا حمارة ولو فيه شتيمة تانية حقولهاللك

    ردحذف

;