مرحبــا بكــم فى المدونه العلمانيه

علمانيات ونفتخــر , احرار , مثقفات , اكثر تطلع , اكثر ذكاء

الثلاثاء، 17 يوليو 2012

إحذروا من صاحب موقع ( كلنا واحد ) " صموئيل رمسيس سليم "




صاحب موقع (( كلنا واحد )) " صموائيل رمسيس "

حسابه الشخصى على الفيس بوك
وله حساب تانى بإسم ( رجل المهام الصعبه )

وده الموقع ، ادخلوا كل المواضيع بقمى رنا عادل ، اميره الفقى

فكره الموقع كانت بتاعتى انا وصديقتى اميره  انه هيكون مجله الكترونيه + اذاعه، وهو قالنا انتم ادخلوا بمجهودكم وانا هعمل لكم موقع لانه عنده شركه لتصميم المواقع ، المهم عمل الموقع  واحنا شهرناله الموقع بدون اعلانات او عناء منه ، فى اقل من شهرين كان الموقع عدد زواره 13 الف زائر بسبب مجهوداتى انا واميره ، وكل مواضيع الموقع بقلمى انا واميره ن ده غير اننا قولنا لاصحابنا يكتبوا فى الموقع ، وللاسف كانب يطفش فيهم عشان مايدفعش لهم فلوس ، وضحك عليا انا واميره وقالنا انتم هيكون لكم مرتب ثابت + نسبه على كل اعلان ، وجاب اعلانات فعلاً ولما طالبناه بالاجور تهرب منا وعملنا بلوك ، قومنا حذفنا كل موضوعتنا على الموقع ، اتصل بالمهندس ورجعله كل موضوعتنا ، برغم ان الموقع كان عايز تعديلات وكلمناه كتير يعدلها لنا ، كان بيشتم ف المهندس ويتحجج لنا ، على فكره الشخص ده كان عامل كذا موقع ونصب على ناس كتير ، وناس كتير تركته بسبب عمايله ن وناس كتير برضه نصبت عليه ، وجاى يضحك عليك بنتين ، دى الرجوله ؟!
ولو دخلتم الموقع ياجماعه عشان تصدقونا كل الموضوعات بقلمى انا واميره ، ياريت ماحدش يدخل عنده بجد ، ولا يعبره لانه نصاب وحرامى واخد مجهوداتى انا وصديقتى اميره بدون مايدفع لنا اجوزرنا على الاعلانات لموقعه ولا على كتاباتنا




للتأكيد على كلامنــا

ومن كتر نفاقه على بروفيله بتاع ( رجل المهام الصعبه ) كاتب إنه ملحد ، وبرفيله التانى كاتب
 إنه مسيحى ! واليومين دول شغال كتابه فى آيات إنجيليه ، عشان يعنى الناس تقول عليه مؤمن ، وكاتب على بروفيله إنه هينتحر ، كداب وهجاص ، إمبارح كلمنى وقال  إنه بينتحر وكتب وصيه ، ولإنى عارفه إنه كداب والأشكال دى لايمكن تنتحر أبداً ماعبرتوش ، فبعد ربع ساعه لما ماعبرتوش كلمنى تانى ، افاجىء إنه فى الشارع  وماشى ، أقوله إنت ماشى ف الشارع وصوت العربيات حواليك غير إنه كان بيكلم ناس ويقولهم ( سلام عليكم ) ، يقولى ما أنا رايح المستشفى ! وفضل يساومنا أنا وأميره يقولنا إكتبوا إعتذار وأنا اديكم حقكم ، قولناله إحنا ماغلطناش فيك ، يقولنا خلاص مالكوش حاجه عندى ! الراجل ده تخصص كدب ، ونفاق ، ومماطله ، ومساومه .

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

;